Slidgigt

I Kiropraktisk Klinik har vi fokus på slidgigt og vi har den klinik, der skal til at give dig den optimale behandling.

Slidgigt er bruskødelæggelse på baggrund af nedsat ledbevægelse. Alle over 60 år har slidgigt i mindst et led.

Halvdelen over 40 år har slidgigt. Når du har slidgigt, har du ikke også ”råd” til at have dårlig bevægelse i leddene. Det giver alt for mange smerter og andre symptomer.

Kiropraktorerne har uddannelsen, undersøgelsen og behandlingen, der skal til at lave et fornuftigt behandlingsforløb for patienter med slidgigt.

Kiropraktoren samtaler om din sygehistorie. Undersøger dig. Kan tage og beskrive røntgenbillederne. Lægge behandlingsplanen for dig. Behandling, holdningskorrektion og råd om brug af glucosamin står kiropraktoren også for.

Behandling af slidgigt

Behandlingen af slidgigt er kiropraktik og træning. Vi kan ikke fjerne din slidgigt, men bedre symptomerne, så du kan leve godt med denne kroniske sygdom.Det er et mål at hæmme udviklingen af din slidgigt.

Du kan lære at leve med slidgigt. Bestil tid nu på 75 53 18 44 eller kontakt os via email her →

OK, forstået!